onsdag 30 maj 2012

Springa i Tyskland

När det här inlägget publiceras är jag ute och reser. Jag är i Tyskland. Mina träningskläder är också ute och reser. Mina träningskläder är i Tyskland. De är på samma ställe som jag.

Sista passet innan Stockholm Marathon får jag förlägga i Tyskland. Det blir så, men det gör inte så mycket. En lätt jogg över 6-9 kilometer kan jag springa var som helst. Förhoppningsvis hittar jag en fin runda ute i naturen, eller i klassisk Tysk miljö. Vi får se vad det blir. I värsta fall får jag hålla till godo med en vanlig park. En fin bild hoppas jag dock på att kunna visa när jag kommer hem.

Kommer hem, ja. Kommer hem gör jag på fredag, och då åker jag raka vägen till Östermalms IP och hämtar min nummerlapp.

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Oj vad du far runt! Tyska kilometer fungerar säkert lika bra som svenska. :-)
Jag kommer att finnas i sjukvårdstältet på IP före start så kom gärna och säg hej!

Lennart sa...

Ingmarie - Jag kommer förbi! Vi ses i morgon :-).