tisdag 1 mars 2011

16.2 km distanslöpning på tiden 1:18:02

Nu börjar det bli sent så idag blir det bara ett kort inlägg. Nu på kvällen var jag ute och sprang ett längre distanspass. Det blev 16.2 km, tid 1:18:02, 4:49 min/km och jag måste säga att det var lite mer ansträngande än vad jag trodde att det skulle vara idag men...... Det känns som att det finns mer i kroppen så jag är i gott mod.

Som lite inspiration så här mitt i vintern lägger jag in en bild från NYCM nedan.

Willis Avenue Brigde
Bilden är tagen efter ca 32 km när vi springer över bron mellan Manhattan och Bronx. Den bilden väcker många goda minnen :-)

3 kommentarer:

John sa...

Riktigt bra långdistans Lennart! Bra gjort!

Jag drömmer om NYCM och hoppas att jag skall springa över den där bron inom fem år. Skön bild :)

Mathias sa...

Skönt att du är igång efter uppehållet. Bra att veta även för egen del som har dragits med samma hosta som du har haft.

Nu blir det varmare!

Lennart sa...

Hej john!
Varför vänta i 5 år? Den roligaste bron att springa över är den första bron, Verrezanobron, :-).

MVH

Hej Mathias!
Välkommen till min blogg. Jag dras fortfarande med lite av hostan. Den påverkar inte men den finns där.

Snart är du igång igen!

MVH