onsdag 22 februari 2012

XL-galan

Idag hann jag med en lätt återhämtningsjogg över 5.8 km i 5:30-fart. Det kändes bra att jag hann med ett litet kortare och lättare pass idag för imorgon ska jag åka till Globen och titta på XL-galan, och då blir det ingen träning.

Der här direktivet gäller nog inte i Globen i morgon....
Det finns flera intressanta namn i startlistan i morgon. Bland annat Emma Green och Anna Chicherova (höjdhopp), Dayron Robbles och Liu Xiang (60 m häck), Jalena Isinbajeva (stav), Moa Hjelmer (400 m), Michel Torneus (längd) med flera, med flera.

8 kommentarer:

Ingmarie sa...

Då ses vi kanske för jag kommer att jobba hela kvällen där. :-)

Ingmarie sa...

Då ses vi kanske för jag kommer att jobba hela kvällen där. :-)

Lennart sa...

Hej Ingmarie!
Vad roligt! Hoppas vi ses :-).

Petra sa...

Vad roligt! Ha sa skoj!!

Olov sa...

Vad kul ni får det i Globen i kväll. Ha det så trevligt.

Lennart sa...

Petra och Olov - Tackar! Jag kom precis hem och jag har haft det jättetrevligt!

Det var kul att se på friidrott i världsklass. Synd bara att det inte blev något rekord..... :-).

Olov sa...

Blev det inte ett stavrekord av Isinbajeva i går, vi TV-tittare missade detta.

Lennart sa...

Olov - Jo, det blev rekord men jag missade det också..... :-(. Klockan var mycket och vi ville gärna hem. Isobajeva var den enda som tävlade och vi tänkte att "nä, det blir inget rekord, vi åker hem....". Oj vad fel vi hade... :-).

Typiskt, men det är som det är. Oavsett det så hade jag jättetrevligt igår.