fredag 9 december 2011

Utmana vädret?

I Göteborg är tydligen ovädret lite kraftigare än vad det är här i Vallentuna. I Göteborg har de stängt av broar. Det skulle kännas lite trist att vara ute och springa i de ovädret och hamna på fel sida om en avstängd bro. Då kan det ganska fort bli lite kallt.

Så kraftigt är inte ovädret här i Vallentuna. Funderar på att utmana vädret. Här finns det inga broar som jag kan hamna på fel sida om. Kanske ska ut och springa ett lugnt pass. Nä, någon måtta får det vara. Jag kan lika gärna ta det passet i morgon förmiddag.

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Ändå är det "lugnare" på västkusten nu mot när jag var där.
Hoppas du får ett fint pass i morgon! nu verkar vi i alla fall slippa isen. Den är värst tycker jag.

Lennart sa...

Hej Ingmarie!
Tack! Jag slapp dock inte isen men det gick bra ändå. Håller med om isen. Blötsnön är också tung!