onsdag 21 december 2011

Äntligen!

Nästan som nobelpriset. När nobelpriset i litteratur offentliggörs brukar de ropa äntligen. Lite skämtsamt dock, men ändå. Journalisterna brukat stå och vänta med spänd förväntan på att Peter Englund ska läsa upp vem som har vunnit. När de delar ut nobelpriset i litteratur kan de ropa äntligen.

Idag hade jag lust att ropa äntligen, men det gjorde jag inte. Hur skulle det se ut? Jag tänkte istället. Jag tänkte att jag äntligen kunde springa ett pass. Det blev ett testpass över 5 kilometer i 4:57-fart. Allt kändes bra, och jag hoppas att det är det också. Hostan hänger kvar lite, men jag tror inte att det är någon fara. Det får morgondagen utvisa.

3 kommentarer:

Ingmarie sa...

Jag håller tummarna!

Mathias sa...

Skönt att du är tillbaka med löpningen igen. Jag själv har varit lite off här på bloggen. Mkt annat nu. God jul om vi inte bloggar innan dess.

Lennart sa...

Ingmarie - Tack! Hoppas att du har det bra i Califonia. God Jul!

Mathias - Tack och God Jul själv!