lördag 21 april 2012

Startar, men 50\50 pa att jag kommer i mal

Jag har en infektion i kroppen, men det har kants avsevart mycket battre idag an vad det gjorde igar. Febern har lagt sig, och jag har nu inte lika ont i halsen. Jag vet fortfarande inte om jag klarar hela loppet i morgon, men jag kommer att aka ut till Greenwitch och 0-meridianen dar starten ligger och starta.

I varsta fall far jag bryta. I radande situation forsoker jag faktiskt stalla in mig mentalt pa det, och se det som en bonus om jag fortsatter hela vagen in i mal. Det skulle vara valdigt trakigt att bryta, men hur trakigt det an ar, sa ar det som det ar, och jag tror att chansen ar 50\50 pa att kommer i mal. Det ar bara att acceptera situationen.

Jag tycker ocksa att det ar lite roligt att starten ligger i Greenwich dar "tiden borjar", i alla fall dar "tiden pa dygnet\tidszonerna borjar". Undra om det finns ett maratonlopp pa andra sidan jorden, dvs pa datumlinjen. Tidtagningen kan latt bli lite rolig dar...

Ja, ja, nu hoppas jag att allt blir bra i morgon.....

3 kommentarer:

hokke sa...

Jag håller tummarna, ska hålla utkik efter dig på Eurosport imorgon ;)

Olov sa...

Skönt att det är bättre idag i alla fall. Ha en superbra dag i morgon.

Lennart sa...

Hokke - Tack! Sag du mig :-)?

Olov - Tack! ja, men jag hoppas att det inte paverkade....