torsdag 19 april 2012

London Calling

Då så, det här blir sista inlägget innan avresan till London. "Sista inlägget" låter nästan lite dramatiskt. Lite som Vilhelm Mobergs "sista brevet till Sverige". Det känns vemodigt, men vemodiga ska vi inte vara.

Nä, jag tycker det ska vara lite mer fart. "London Calling" kanske låter bättre, eller gör det? Låten som The Clash skrev handlar mycket om krig och elände, eller är det bara jag som misstolkat den? Vet inte, men jag har lite svårt att se vad den låten har med London Marathon att göra? Ingenting tro jag.

Hur som helst har jag packat och fixat det sista och i morgon klockan 07.55 lyfter planet. Det blir nog en lång dag i morgon för innan vi kommer fram till hotellet ska vi hinna med både sportmässan och hämta nummerlapp.

Idag har det också varit en lång dag. Två huvudvärkstabletter har jag tagit, och jag har också fått den obligatoriska maratonkrämpan "ont i halsen". Att det alltid ska vara så här innan en mara.......

Hittar jag en dator i London så uppdaterar jag här, om inte, så blir det tyst i några dagar.

17 kommentarer:

Olov sa...

Slänger iväg en lyckatillspark. Man är ju inte lite avundsjuk.
Ha det nu riktigt trevlig i England. Glöm nu inte att springa till vänster ;)

Daniel sa...

Nu har du valt rätt helg att åka ;) Trevlig resa och stort lycka till på loppet!

Anonym sa...

Lycka till hälsningar!

//Jörgen

Ingmarie sa...

Lycka till and have fun!

Linus N sa...

Lycka till!! Tro på dig själv och fokusera! Och knyt skorna bra! :)

Andreas sa...

Stort lycka till!!!

MatsJ sa...

Lycka till!

Ellinors dröm sa...

Spring smart! Ha kul!

Erik sa...

En kilometer i taget. Du kommer greja en supertid!

Tommie sa...

Stort lycka till från Karlstad...!

Staffan sa...

Stort lycka till nu Lennart!!

Oscar sa...

Lycka till och kör hårt! Hoppas vaderna håller.

Alex sa...

Go for it!

Alex sa...

Go for it!

Jenny Bolander sa...

Lycka till! Håller tummarna för att du får en kanonhelg och ett lopp som du känner dig nöjd med!

Håkan sa...

Vi hoppas att allt går bra och att du får en tid du är nöjd med!

Lennart sa...

Tack alla for dessa fina ord. jag ska knyta skorna och halla till vanster.... :-).