lördag 21 april 2012

37.9

Det fanns en dator pa hotellet. Dock har tangentbordet bara 25 bokstaver sa vi far klara oss utan de tre sista bokstaverna.

Igar gjorde vi sportmassan och installerade oss pa hotellet. Massan var riktigt bra. Den var stor och det fanns mycket att titta pa. Jag forkopte mig inte utan jag nojde mig med en fin troja.

Annars har jag fatt reda pa att det ar 116 st Svenskar som springer i morgon, och att en av dom ar Isabella Andersson. Isabella har en god chans att gora ett bra resultat, och jag hoppas verkligen att det gar bra for henne.

Det trakiga ar att jag hade 37.9 graders feber igar. Japp, jag har gatt och fatt feber och ont i halsen sa har tva dagar innan. Det ar inte bra. Det kanns absolut inte bra sa idag fokuserar jag pa att forsoka bli frisk tills i morgon. Nar jag skriver det har ar de andra ute och springer en morgonjogg i Hyde Park. Den morgonjoggen stallde jag in.....

Vill ocksa tacka for alla lyckonskningar i forra inlagget. Tack, jag behover dessa lyckonskningar nu!

10 kommentarer:

Jenny Bolander sa...

Nej, så trist! Krya på dig - och håll huvudet kallt!

Morgan sa...

Du får mina lyckönskningar nu! Det är säkert bara den där typiska före-loppet-nervositets-halsåkomman. Den försvinner och det kommer att bli bra!

sugplopp sa...

Håller tummarna. Lycka till!

anneliten sa...

Men! Vilket skit! Hoppas hoppas hoppas det halsonda ger med sig. För med halsinfektion ska man ju inte.

Lennart sa...

Jenny - Tack, det blir battre och battre....

Morgan - Inte den har gangen. jag trodde ocksa det men febern ar inte inbillad....

Sugplopp - Tack, valkommen hit och kul att du kommenterade.

Anneliten - Ja, visst ar det! Halsinfektion kan man absolut inte springa med... Hoppas att det ger med sig under eftermiddagen, kvallen och natten.....

Ellinors dröm sa...

Gurgla i whiskey eller saltvatten och massa vatten/te/uice etc invärtes. Bort med halsont!!!

Cathis sa...

En äcklig grej som funkar - te med whiskey, honung och starka halstabletter typ Vicks. Det brukar lindra i halsen men smakar tyvärr s***. Hoppas du blir frisk tills i morgon!

Anders sa...

Skulle inte rekommendera whiskey kvällen innan en mara..

Trist, med tanke på din långa träning inför. Hoppas verkligen du kan springa..annars är det bara att bryta ihop och sikta på nästa..

Lennart sa...

Ellinor - Verkligen, bort med halson! Mycket vatten, frukt, vila och esberitox ar kuren jag kor nu. Whiskey har jag inte tankt pa....

Cathis - Tack for det tipset, Whiskey verkar populart som huskur :-).

Anders - Ja, det skulle vara jattetrist men som du sager, det ar bara sikta in sig pa nasta... Den traning jag har tillgodogjort mig finns kvar. Den forsvinner inte....

sugplopp sa...

Jag har stalkat dig ett bra tag. Mycket inspirerande läsning. :-)