måndag 16 maj 2011

Att komma ihåg....

Här i livet är det mycket att komma ihåg. På morgonen måste jag komma ihåg dator, busskort, pengar, nycklar, telefon, etc, etc. Hela dagen ska tider passas och telefonsamtal ska ringas, möten ska genomföras och förberedas, papper ska skrivas och skickas, mail ska skickas och besvaras, etc, etc.

För någon vecka sedan kom vi, på ett möte, överens om att skriva varsin lista på saker som ska vara klara innan midsommar, bara så att vi inte glömmer bort något. Idag visade det sig att ingen hade kommit ihåg att skriva den listan......

Jag kom i alla fall ihåg att träna lite idag. Det blev en kort återhämtningsrunda på cykel.

2 kommentarer:

Mathias sa...

Nöjd med cykeln?

Lennart sa...

Ja, jag är hittills nöjd med cykeln. Jag har dock bara kört 3 st återhämtningspass med cykel och jag har heller inget att jämföra med eftersom det är min första racer.

Jag tycker att det är en bra "response" i cykeln och det flyter på lätt när jag cyklar. Jag ser verkligen fram mot det första 3-4 mil passet (som är planerat att bli några dagar/någon vecka efter maran).

Än så länge har jag inget att klaga på :-)

MVH