onsdag 4 januari 2012

Drömmar och verklighet

Vissa drömmer om att springa New York Marathon, andra gör det till sin verklighet. Vissa drömmer om att segla jorden runt, andra gör det till sin verklighet. Vissa drömmer om att springa milen sub40, andra gör det till sin verklighet.

För att förverkliga sina drömmar är första steget att skaffa sig kunskap och planera. Ikväll har jag planerat och skaffat mig kunskap om Icebug 24. Anmälan, resan och boendet är klart. I sommar ska jag springa Icebug 24.

I övrigt är mina ben väldigt slitna efter den senaste veckans tuffa tävlingar och träningar. Idag bestod träningen endast av en återhämtningsjogg över 5 km i 5:10-fart.

6 kommentarer:

Lars sa...

Icebug 24... tuffa tag. Och i obanad terräng. Du är väl inte på väg att bli orienterare?

Anonym sa...

Kul! Verkar vara en tävling som man verkligen skall sätta upp på önskelistan. Dum tidpunkt i år dock...

Lennart sa...

Lars - Det är en rolig utmaning. En utmaning på en nivå som jag aldrig har gjort tidigare.

Jag är inte på väg att bli orienterare. Det ska bli kul att bryta av det vanliga tävlandet och tränandet med Icebug 24. Förra året körde jag Stockholm Triathlon och i år blir det Icebug 24 :-).

Tröttibenen - Ja, jag tror faktiskt att Icebug 24 passar dig! Du verkar vara en person som gillar den här typen av utmaningar.

Olov sa...

Kul utmaning Lennart.
Härligt att bara "smeta" på i 24 timmar, vilken upplevelse. Dessutom i underbar natur.

Anonym sa...

Häftigt, kör på!!!

//Mats E

Lennart sa...

Olov - Visst är det kul att det är uppe i fjällen. Hoppas att vädret blir bra :-).

Mats - Tack, det ska jag göra :-)