tisdag 9 oktober 2012

Jag är klar!

Jag är klar! Nu undrar ni så klart vad jag är klar med. Jag menar, jag är alltid klar med någonting. På dagens intervallpass var jag till exempel först klar med uppjoggen, sen var jag klar med stretchingen, sen stegringsloppen, sen den första intervallen, den andra intervallen, osv.

När någon säger att "jag är klar" är nästa steg att ta reda på vad personen i fråga anser sig vara klar med. I det här fallet är det jag som är personen i fråga, och jag anser mig vara klar med en tung träningsperiod som jag inledde i början av augusti.

Den tunga träningsperioden avslutades med dagens intervallpass där jag sprang tolv fyrahundringar på 1:26 - 1:25 - 1:26 - 1:25 - 1:26 - 1:22 - 1:25 - 1:26 - 1:26 - 1:26 - 1:27 - 1:24.

Nu återstår det ett par lugna träningar innan det är dags för Hässelbyloppet. Jag är alltså inte klar med tävlingssäsongen.

Inga kommentarer: