onsdag 26 januari 2011

Testlöpning

Det känns som att jag har svikit bloggen lite de senaste dagarna med det har varit så mycket den senaste tiden. Eftersom jag var sjuk ett par dagar var jag också tvungen att jobba ifatt lite på jobbet men nu hoppas jag på att jag ska komma in i mer "normala rutiner".

Idag var jag ute på en testlöpning över 8.41 km. Någon gång under träningen måste jag av misstag ha stängt av klockan så jag vet inte vad tiden blev på rundan. Det gör inte så mycket för syftet med passet var enbart att känna efter hur kroppen skulle reagera efter min "magåkomma". Tempot var lugnt till en början och på slutet ökade jag lite för kroppen kändes bra!!

Imorgon ska jag försöka få till ett pass backintervaller!

4 kommentarer:

Olov sa...

Härligt att du är igång igen.

Lennart sa...

Hej Olov!
Jag hoppas det :-).

MVH

hempa sa...

Backintervaller är grymt! Kör hårt! :-)

Lennart sa...

Hej Hempa!
Jag gjorde det :-).

MVH