tisdag 25 januari 2011

Mår bättre och träningsplanering

Tack alla, för de uppmuntrande kommentarerna i det förra inlägget!

Har inte orkat blogga för oj vad jag har varit trött och vad jag har sovit det senaste dygnet. Sov nästan hela dagen igår och hela natten till idag. När jag vaknade (07.00) tyckte jag att jag kände mig bättre och tog mig till jobbet och nu på eftermiddagen mår jag faktiskt ganska bra. Eftersom det gick över så fort tror jag att det var någonting jag åt i söndags, som ställde till det, men man vet aldrig.

Jag hoppas och tror att jag snart är tillbaka för fullt men jag ställer in träningen idag och satsar på ett lugnt kortare pass imorgon. Syftet med morgondagens pass är att kontrollera att kroppen fungerar som den ska. Mitt backintervallpass, som jag tidigare har pratat om, hoppas jag på att kunna genomföra på torsdag för att sedan få till ett långpass i helgen.

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Skönt att du mår bättre! Saknade dig i hallen i dag men det blir som sagt var fler tillfällen! Ta det nu lugnt så du inte får bakslag! Jag hade avvaktat det där backpasset till helgen...

Lennart sa...

Hej Ingmarie!
Tänkte på er i tisdags fm. Hoppas allt gick bra. Försökte läsa lite på din blogg igår men fick inga ledtrådar, men vadå....... Klart att det gick bra!!

MVH