torsdag 27 oktober 2011

Svårt att bestämma mig

Jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska skriva om i det här inlägget. Ska jag skriva om gårdagens distanslöpning över 11.5 kilometer i 4:38-fart, eller ska jag skriva och berätta om morgondagens träning? Jag vet inte.

Jag har också lite svårt att bestämma mig för om jag ska springa en snabbdistans över 5000 meter på bana imorgon, eller om jag ska springa ett långt tröskelpass? Eftersom jag inte har bestämt mig för vilket pass jag ska köra imorgon, så blir det lite svårt att skriva och berätta om det.

Det naturliga är nu att skriva om gårdagens träningspass, men de passet var så slätstruket så det känns inte så roligt att skriva om. Jag sitter bara här och velar. Jag kan lika gärna sluta skriva och göra någonting annat istället.

4 kommentarer:

Erik sa...

Haha, ett av dina roligaste inlägg Lennart. Det är så på pricken hur man känner ibland...
Hur långt har du tänkt att tröskelpasset ska vara? Personeligen tycker jag du ska passa på att vila och köra alternativ träning ett par veckor för att bli taggad till max för Londonträningen. Men det är bara jag...

Mathias sa...

Hur känns kroppen Lennart?
När hade du vilovecka senast...

Sofia och Mikaela sa...

Rolig du är =)

Lennart sa...

Erik - Kul att det roliga gick fram... :-)

Du har rätt, jag måste nog vila lite snart. Det har blivit lite mer träning än tänkt den här månaden. "Tröskelpasset" blev 19 km varav 10 km i kuperad terräng.

Mathias - Kroppen känns bra. Vilovecka? Det var ett tag sen jag vilade en hel vecka, men lugnare vecka hade jag för inte så länge sen... :-).

Sofia och Mikaela - Tack, lycka till med styrketräningen :-).