onsdag 10 november 2010

Träningskläderna är återigen nerpackade

Har ännu inte tränat efter NYCM. Jag har helt enkelt varit för trött och känt mig lite småkrasslig. Vädret och snöslasket har inte heller varit så inbjudande.

Hur som helst ligger träningskläderna återigen nerpackade i en väska eftersom jag i morgon skall på tjänsteresa och i morgon kväll tänker jag hitta lite tid för en lugn träningsrunda. Det blir då ett kortare pass på ca 30 min i lugn fart.

Läste på Jogg också att dagens avsnitt av Sverige springer, på TV 4 Sport, klockan 22:40, kommer att handa om NYCM. Det får jag inte bara missa :-).

Det är så mycket jag vill dela med mig av kring NYCM, framtida målsättningar, osv, men jag hinner inte skriva ner allt för tillfället utan jag får helt enkelt ta de framöver. Prioritet 1 är reseberättelsen men den kommer att ta några dagar till.

Jag ser fram mot en lugn helg.........

3 kommentarer:

Lars sa...

Återigen grattis till en fantastiskt fin prestation. De där 67 sekunderna kniper du lätt som en plätt den 28/5.

Ska också iväg på tjänstresa idag, men glömde att packa ner kläderna. Lite trist. Det får bli aktiv vila istället.

Unknown sa...

Tror du gör helt rätt att lyssna på kroppen, hoppas du får en trevlig helg med träning och mycket fredagsmys.

Peace Love och Löparskor!

Lennart sa...

Hej Lars: Tack och ja, 67 sek tar jag nog :-). Inför SM funderar jag på att ha ett optimistiskt mål, ett realistiskt mål och ett lågt mål. Det låga målet blir nog 3:30. Vad de andra blir har jag inte bestämt ännu :-).


Hej Jesper: Tack och trevlig helg själv, det blir nog en tidig fredagskväll. Är fortfarande riktigt trött.