lördag 27 november 2010

Missade simningen

Idag var det fullt upp med att hänga upp julbelysningen i trädgården samt barnaktiviteter. När jag tillslut kom ner till simhallen 16.30 visade det sig att simhallen skulle stänga 17.00. Det kändes lite onödigt att simma så kort tid så jag får ta simträningen imorgon istället.

Funderar också på vad man kan önska sig i julklapp. För några månader sen såg jag en annons på RW´s hemsida. Det var en annons om att man kunde göra ett VO2-max test, inklusive mätning av maxpuls, någonstans här i Stockholm. Priset tror jag var ca 1500 kr. Det kanske inte är det vanligaste att önska sig men det tycker jag skulle vara roligt att få i julklapp. Annonsen har de tagit bort men jag skall nog undersöka det där lite närmare.

På måndag blir det löpning igen :-)

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Jag vet!Kolla in Sport Support center (Länk finns på min sida) Där har du din test.Kontakta Ida och hälsa från mig. :-)
Trist med badhuset. Men brukar de inte ha öppet i bassängen en ½timme efter att kassan stängt? Det har både Eriksdal, Kronoberg, GIH och Forsgrenska.

Lennart sa...

Hej Ingmarie! Jag var inne och tittade på deras hemsida och jag tror att det var precis det jag såg på RW´s hemsida. Jag ringer dom i veckan och ser hur det är med tider.

Ang badtiderna så sa dom att simhallen skull stängas 17.00 och att man inte fick simma mer då. Jag känner till det du nämnde men det verkade inte gälla här.