tisdag 15 februari 2011

Trött men tränade ändå

Idag var jag återigen på tjänsteresa nere i Malmö. De här dagarna med dagsresor ner till Malmö "sliter" ganska bra psykiskt. Därför blir det ett kort inlägg idag, för nu börjar jag bli lite trött.

Innan jag går och lägger mig vill jag ändå säga att jag, idag, har hunnit med en distanslöpning på 13.11 km, tid 1:06:55, 5:06 min/km. Jag känner mig riktigt nöjd med att jag kom ut och tränade. Det är faktiskt så att jag inte bara besegrade tröttheten utan det är också -12 grader här i Vallentuna........

Sköt om er!

5 kommentarer:

Olov sa...

Bra jobbat, -12 är ju ingen höjdare precis.
Håller med om att det ibland är lite slitsamt att ta sig ut o träna, men det känns riktigt skönt efteråt.
Jag tog mig också ut på en runda i kväll, fick övertala mig själv ett tag innan =)
Ha det.

John sa...

Tjockt pannben där Lennart! Bra jobbat! :)

Lennart sa...

Hej Olov!
Exakt! Efteråt känns det bra. Om man inte går ut får man lite ångest och det känns inte bra :-)

MVH

Hej John!
Tack! Vintern härdar... :-).

Unknown sa...

Härligt Lennart att du ändå kom iväg det kommer du ha igen när barmark och ljusare kvällar kommer.

Peace Love och Löparskor!

Lennart sa...

Hej Jesper!
Ja, barmark och ljusa vårkvällar elle sommarkvällar låter fint :-).

MVH