måndag 21 februari 2011

Tack för alla "krya på dig" hälsningar

Vill först tacka för alla "krya på dig" hälsningar i förra inlägget. Tack, det värmer!

Som ni säkert vet var jag lite krasslig förra veckan. Trots det så jobbade jag och skötte andra saker som jag kände mig "tvingad" att göra. Det hela slutade med att kroppen sa "nej" vid lunchtid i fredags. Febern gick upp och jag hade säkert 39 graders feber senare på fredagskvällen. Självklart påverkade det här mig hela helgen och idag (måndag) börjar det bli lite bättre. Jag är inte frisk ännu och jag hoppas att morgondagen blir den sista "sjukdagen" så att jag kan träna på onsdag igen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Känn ingen (mm, lätt att säga till andra..) löparstress om du har tungt på jobbet en period.
Hoppas du får ordning på balansen så hälsan återvänder och att vi ses på lördag oavsett om du kan springa eller inte.

Ingmarie sa...

Jag hoppas med att det är sista dagen!

Lennart sa...

Hej Hempa!
Tror inte att det bara är jobbet utan det är allt annat också :-).

Jag ska göra allt för att vara med på lördag!! Som det känns nu kommer jag att gå ut och springa 5 km lugnt imorgon :-).

MVH

Hej Ingmarie!
Det verkar som att det blir sista dagen :-).

MVH

John sa...

Fy vad tråkigt! Jag håller givetvis tummarna så att de vitnar och hoppas att du är på benen inom det närmsta (att arbeta är f*n inte bra för kroppen alltså...)

Staffan sa...

Hoppas vi ses på lördag!!! Det är dags att träffas och kuta ihop!

Lennart sa...

Hej John!
Tack :-). Det var nog inte bara arbetet den här gången. Det har hänt mycket annat också som påverkat.

MVH

Hej Staffan!
Tämligen säker på att vi ses på lördag. Jag hoppas bara att du håller dig friskt. Jag såg på din blogg att det var många som var febriga hemma hos dig....

MVH