onsdag 22 december 2010

Tidig julklapp

Idag fick jag en tidig julklapp med posten. Det kanske är lite onödigt men efter New York City Marathon köpte jag en plakett från Brightroom med en bild på mig, nummerlapp, medalj, namn och sluttid. Tänkte att det var en så stor upplevelse att springa New York City Marathon så jag ville ha ett bra minne utöver medaljen.

Plakett från New York City Marathon 2010
Jag köpte en liknande plakett efter Berlin Marathon 2009 och den är ganska kul att ha (den syns lite längre ner på bloggen till höger) och jag kommer att fortsätta köpa såna här plaketter från de lopp som ingår i Big Five.

Vart jag ska göra av plaketten? Ingen aning, just nu står den i bokhyllan :-). Det positiva med plaketten är att den väcker intresse och mycket frågor från de personer som ser den. Jag hoppas att det väcker en tanke att man faktiskt kan åka till New York eller Berlin och springa ett marathon. Förhoppningsvis gör dom det själva någon gång i framtiden. Det är bara att träna, anmäla sig och åka dit och springa. Hur svårt kan det vara?

4 kommentarer:

Ingmarie sa...

Det där är väl en superfin present till dig själv! Du ska ställa den så den syns väl! Och var stolt!och jag håller med. Hur svårt kan det vara? ;-)

Easec sa...

Jättefin!

Daniel sa...

Härlig slutkläm där! Hur svårt kan det vara? ;)
Fin present! Kul även att ha själv att titta på en regnig dag för det är verkligen en upplevelse man kan suga på lääänge! :)

Lennart sa...

Hej Ingmarie! Kul att du säger så. Den får stå i bokyllan så länge. Den syns bra där :-)

God Jul!

Hej Mats! Tack.

Gud Jul!

Hej Daniel! Visst var det en upplevelse. Jag har för mig att du åkte över igen och gjorde NYC Halvmarathon efter ditt NYCM. Jag anar att det andra loppet hänger ihop med att upplevelsen från det första var så stor :-)

Härlig bild du har som "profilbild" :-). Man påminns hela tiden om NYCM :-)

God Jul!