onsdag 15 december 2010

Gemensamt intervallpass

Jag tycker det är jättekul att så många verkar vilja genomföra ett gemensamt intervallpass i Sätrahallen. Därför har jag startat en "undersökning" till höger på min blogg där alla som är intresserade att delta på det gemensamma intervallpasset kan "rösta" på vilken dag som passar bäst.

Jag har tittat på Sätrahallens hemsida och det ser ut som att vi kan komma och träna de tider jag föreslår till höger. Vill också passa på att säga att inget är "skrivet i sten" för jag tror att de som driver Sätrahallen kanske kan boka in något de tider jag föreslår men vi får hoppas på det bästa.

Omröstningen är öppen till den 22 december och resultatet kommer att presenteras senast dagen efter så att alla får möjlighet att stämma av med jobb, familj, ordna barnvakt, etc.

För övrigt har jag inte haft tid att ge mig ut på en träningsrunda ännu men jag planerar att genomföra en lugn distanslöpning senare ikväll.

8 kommentarer:

Lars sa...

var ligger Sätra-hallen? Norr eller söder om stockholm? Ungefärlig restid från, säg, Järva krog?

Överväger allvarligt att försöka hänga på.

Hempa sa...

Sätra ligger söder om stan, närheten av Skärholmen. Osäker på köerna från järva krog men från fredhällstunneln ca 20 min en normal dag i köernas huvudstad (som Åkesson brukar kalla det...)

Lysande initiativ Lennart!! Jag har precis röstat. Strular det med Sätra kan vi nog få träna i storängshallen (Huddinge) på torsdagen.

Ingmarie sa...

jag har med röstat. Skulle gärna vilja ha en förmiddagstid...

Lennart sa...

Hej Lars!
Precis som Hempa säger är det max 20 min. Fortsätt bara E4/E20 (från Uppsala hållet) genom Fredhällstunneln, Essingeleden bort till avfarten mot Sätra. Det tar max 20 minuter om trafiken flyter på bra..... Det är klart att du ska hänga på! Det här kan bli ett riktigt bra träningspass där vi alla kan peppa varandra.....


Hej och tack Hempa!
Bra att vi kan utnyttja Storängshallen som reservplan! Tycker själv och tror att det här kan bli riktigt kul :-). Hoppas verkligen att du inte får förhinder när det väl närmar sig.


Hej Ingmarie! Tror att det kan bli lite svårt en förmiddag. Mitt jobb tillåter inte det :-(. Jag hoppas verkligen att du kan komma ändå. Det vore jättekul!

Lars sa...

Jag satsar på att komma! Med fyra barn kan ju mycket hända, så jag kan inte utlova något, men passen är nu inbokade. Jag kan i nuläget båda dagarna, men skulle föredra torsdagen eftersom det är en av mina vanliga träningsdagar.

Robban sa...

Jag försöker att lösa det och har röstat för torsdagen i så fall... Gör mig absolut ingenting om det skulle råka bli reservarenan :-)

//Robban

Staffan sa...

Blir plötsligt lite osäker men jag har alltid trott att Sätrahallen är den som ligger alldeles intill motorvägen i kurvan precis innan Tumbaavfarten men Sätra ligger ju inte all där utan närmare skärholmen. Var svänger men av E4/E20, vid Skärholmen?

Lennart sa...

Hej Staffan!
Jag tror att trafikplatsen heter "trafikplats Bredäng".

Jag lade in en länk med en karta i ett inlägg ovan. kanske lättast att titta på det :-).

MVH