tisdag 14 december 2010

Ett par bilder.....

I brist på annat att blogga om lägger jag i det här inlägget in ett par bilder jag tog i Sätrahallen igår. Kanske inte de roligaste men jag ska bättra mig lite när det gäller bilder på bloggen.

Första bilden visar Sätrahallen när jag kom. Det var ganska tomt med folk då, men det fylldes på efterhand.

Sätrahallen
Den andra bilden visar en bild på mig direkt efter 26 stycken 200 m intervaller. Tycker dock att jag borde kunna svettas lite mer efter 26 st 200 m intervaller........

Direkt efter träningspasset.
Det är en rätt skön känsla att sitta där direkt efter ett genomfört träningspass.........

5 kommentarer:

Staffan sa...

Ska du dit någon mera gång så förvarna gärna på bloggen. Det vore grymt kul att köra ett gemensamt intervallpass på bana inomhus, har aldrig sprungit på bana inomhus!

Jag har lite svårt att komma ifrån på kvällstid men med lite framförhållning så kanske det kan ordnas!

Lennart sa...

Hej Staffan! Jag lovar att flagga på bloggen ca 1 vecka innan. Det är redan 4 pers som har sagt att de vill följa med om det fungerar för jobb, privat, tid på dygnet osv.

Vi ordnar ett intervallpass tillsammans inom en snar framtid :-).

Tomas sa...

Häftigt pass Lennart! 26st 200-hundringar! Jag har själv aldrig kört kortare intervaller än 300-hundringar. Kanske borde haka på jag med om det blir aktuellt med ett gemensamt intervallpass :)

Staffan sa...

Jag vill också lägga till att 26st intervaller ÄR häftigt! Då gäller det verkligen att bestämma sig för att inte köra för tufft på de första! Kanske att jag någon gång kört 2x10x200m med serievila efter 10st.

Lennart sa...

Hej Tomas! Jag vill passa på att säga att jag tycker din nystartade blogg är alldeles utmärkt. Jättebra!!

Hoppas att du kan delta i ett gemensamt intervallpas. Se inlägget ovan.


Hej Staffan! Ja, det är ett tufft träningspass men jag tror också att jag hade kunnat genomföra varje intervall lite snabbare. Tog det medvetet lugnt för att undvika skador och för att jag inte riktigt visste hur mycket jag skulle orka. Sen var det bara planerat att genomföra 20-24 st men det blev några extra när jag kände att orken fanns :-)