tisdag 31 augusti 2010

39-åringen som gick upp ur sängen och var nästan bra

Vaknade klockan 06.00, dvs 15 min innan klockan ringde och kände mig pigg och utvilad. Tittade ut genom fönstret och såg att solen sken och daggen låg på gräsmattan. Härligt, tänkte jag och när jag var på väg ner till köket upptäckte jag det "det känns ingenting i vaderna".

Satte mig snabbt ner och började känna efter. Mmm, ja lite kände jag när jag klämde, men inte alls lika stelt som det har varit under den senare tiden, superbra!!!

Har blivit stretch och massage ett par gånger idag och jag kan knappt vänta till i morgon för att se om det har blivit ännu bättre.

Nu byter jag ämne helt. Boken "100-åringen som gick ut genom fönstret och försvann" av Jonas Jonasson är ingen ny bok men jag tycker den förtjänar lite publicitet på min blogg. Igår läste jag ut den och det var en rolig och lättsam bok och jag rekommenderar den. Boken skiljer sig lite från mängden och jag tror att den kan bli klassisk, ungefär som "Populärmusik från vittula". Läser ni inget för tillfället så kan "100-åringen som gick ut genom fönstret och försvann" vara ett alternativ. Som jag sa, det är ingen ny bok och den finns i pocket.

Det blev ingen löpning idag men i morgon hoppas jag på en tur.

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

Jag ska läsa den boken så snart jag plöjt igenom högen med de olästa jag har. :-)
Vad skönt att din vad känns bra! Det du beskriver kände jag med i morse! No pain in the foot! Jihaaaa!

Lennart sa...

Ingmarie: Det låter som att de kommer att ta ett tag innan du kommer fram till boken jag rekommenderade :-).

Bra att din fot har blivit bättre, är foten helt bra?