fredag 17 december 2010

Distanslöpning och vägbeskrivning till Sätrahallen

Nu är jag tillbaka från tjänsteresa och ser att det är ca 10 personer som har svarat på frågan "vilken dag som passar bäst för ett gemensamt intervallpass". Det känns riktigt kul att så många är intresserade och jag hoppas att alla dyker upp den aktuella dagen och "kickstartar löparåret 2011".

Vill också säga att alla är välkomna, även om ni hittills har varit "anonyma läsare" eller om ni inte brukar kommentera min blogg. Ju fler vi är desto roligare blir det :-). Det blir ett utmärkt tillfälle att träffas och peppa varandra under träningspasset.

För en vägbeskrivning till Sätrahallen är det nog lättas om ni klickar här och zoomar in på kartan.

För övrigt var det lite stressat idag så jag genomförde bara ett kortare distanspass på 8.41 km i ca 5-fart. Jag hoppas dock att hinna med ett långpass i helgen och ett pass långa intervaller (3*3200 m med 5 min joggvila mellan varje intervall) i början av nästa vecka.

Inga kommentarer: