torsdag 9 december 2010

Distanslöpning idag och 200:ingar på måndag

Nu har jag kontaktat Sätrahallen och stämt av här hemma. Den enda dagen nästa vecka jag kan träna 200 m intervaller i Sätrahallen är på måndag och det skulle då bli efter jobbet vid 18-tiden. Resten av veckan är full av andra aktiviteter och en tjänsteresa så måndagen är den enda dagen jag kan. Det skulle vara roligt om någon annan dök upp och tränade samtidigt. Är det någon som kan och har lust?

För övrigt har jag genomfört en distanslöpning idag på 8.41 km, tid 39:59, 4:45 min/km. Träningen idag var lite extra roligt eftersom jag såg så många löpare ute som trotsade kylan och mörkret. Jag mötte säkert 10 st löpare och de flesta hälsade med ett leende och det är inte så vanligt. Förmodligen är det så att alla blir glada när de ser likasinnade personer som är ute och tränar i ett inte allt för inbjudande väder.

2 kommentarer:

Ingmarie sa...

jag har lust men måndagar är omöjliga. Jobbar ett mastodontpass. :-( Men det blir säkert fler tillfällen!

Lennart sa...

Hej Ingmarie!
Det var tråkigt. Men, men så är det. Jag hoppas att det blir vid annat tillfälle.

MVH