torsdag 19 februari 2015

Det du inte visste om mig

Min profil. Min bloggprofil. Den är inte som andras. Min bloggprofil skiljer sig lite från andras eftersom jag inte framhäver mig själv på samma sätt som andra gör. Till skillnad från andra håller jag mig som person lite i bakgrunden. Du som läsare vet så att säga inte så mycket om mig.

Jag odlar till exempel inte myten om mig själv. Jag publicerar inte "selfies" eller "spegelbilder" på mig själv. Bilder på mig själv som är tagna av mig själv och redigerade av mig själv. Bilder på mig själv som tillsammans med ett blogginlägg som är skrivet av mig själv, och som handlar om mig själv, får mig själv att verka perfekt. Jag gör inte så. Jag tonar istället ner mig själv.

Vem är jag då? Ja, för er som undrar så har Andreas Åkesson gjort en intervju med mig som han har publicerat på sin blogg Run Andreas Run. I den intervjun öppnar jag mig lite mer än vanligt. Där får ni reda på lite mer saker om mig. Saker ni inte får reda på bara genom att läsa den här bloggen. Saker ni bara kommer att få redan på om ni läser intervjun på Andreas blogg.

Om ni är intresserade av att läsa Andreas intervju med mig så finns den här.

4 kommentarer:

Anders sa...

Redan läst och det var klart intressant.

Det är sant att du inte skriver som så många andra bloggare, men det är ju det som gör det intressant, att vi skriver olika.

Lennart sa...

Anders - Kul att du säger så. Om läsaren känner igen min stil utan att veta att drt är jag som har skrivit texten så har jag lyckats. Jag kanske inte är där ännu, men ändå :-).

Johan Renström sa...

Du har lyckats hitta en egen stil och det vinner man på i längden.

Lennart sa...

Tack Johan! Såg att du hade ett skrivit ett nytt inlägg om puls och träning. Nu måste jag läsa det :-)!