måndag 31 januari 2011

Inte särskilt angenämnt

Jag har upptäckt att jag har "äran" att prenumerera på förstaplatsen på Bloggtoppen, i kategorin skador.

Det finns fyra bloggar som har valt kategorin "skador" och min blogg ligger först på listan! Inte nog med att den ligger först. Min blogg ligger först utan konkurens.... Hmm, inte så angenämt men det är som det är och jag får helt enkelt ta det med en "klackspark" och se det roliga i det :-).

Jag tycker inte heller att det känns "rättvist" för så skadad har jag inte varit. Jag vet att de finns de som har det värre än vad jag har........ Det kanske mer handlar om hur andra väljer att registrera sina bloggar, men lite skrattretande är det :-)

Idag har jag inte känt av vaden speciellt mycket. Kanske lite men det kan lika gärna vara vad som helst. Hur som helst kommer jag att avvakta med löpning innan jag är helt säker på att jag kan springa en testrunda på 5 km.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Lennart jag har tydligen missat en del har inte varit så aktiv med bloggläsandet på sistone. Skolan och där av andra rutiner hemma vid har stökat till det med fritiden =)

Krya på vaderna och hoppas du snart är tillbaka med fler rundor =)


Peace Love och Löparskor!

Daniel sa...

Det var ju en "annorlunda" förstaplats...hehe ;)
Krya på dig med vaderna!

Ingmarie sa...

man undrar ju hur de där "topp-listorna" kommer till... Krya nu på dig för jag hoppas du är med på lördag!

Lennart sa...

Hej Jesper!
Tack och visst var det länge sen jag hörde från dig men kul att du är kvar :-).

MVH

Hej Daniel!
Ja, det var lite annolunda. Typiskt, när man väl är först så kanske det inte är den förstaplatsen man vill ha... :-)

MVH

Hej Ingmarie!
På lördag? Ja men vänta... Är inte det löpardagen då!

Det här måste jag få ihop på något vis. Vilken tid var det? På fördmiddagen hoppas jag.

MVH