tisdag 9 augusti 2011

Jag har tröttnat

Jag har tröttnat på att tänka på problemen jag har med min vad. Jag har tröttnat på att skriva om problemen jag har med min vad. Igår sprang jag en lugn testlöpning över 11.6 kilometer i 5:17-fart. Det gick bra, men under dagen har det stramat lite i vaden.

Under dagen har det som stramat lite i vaden "hoppat runt", men på sena eftermiddagen kändes det bättre. På sen eftermiddagen hade jag tröttnat på att jag hade tröttnat. Tänkte då att jag ska prova att springa lite även idag.

Dagens träningspass var helt oplanerat. Dagens träningspass blev 12 kilometer progressiv löpning. De första 6 kilometerna sprang jag i 4:51-fart, och sedan följde 4 kilometer i 4:38-fart. De sista 2 kilometerna sprang jag i 4:05-fart. Vaden känns för tillfället bra, och nu känner jag mig inte lika trött längre.

Inga kommentarer: