onsdag 27 juli 2011

Lokal publicitet

Jag fick lite lokal publicitet efter Runrundan den 2 juli. Lokaltidningen "Vallentuna Nya" publicerade en tävlingsberättelse från Runrundan som jag hade skrivit. Tävlingsberättelsen baserades mycket på, och var en förkortad variant av mitt inlägg här på bloggen efter loppet. I nedanstående uppslag så har jag skrivit två tredjedelar av texten och mitt namn nämns.

Från vår lokaltidning. Klicka på bilden för en större bild.
Jag är även med på bild, bilden i mitten till höger. Det är jag i vit keps med startnummer 215.

På grund av Ingmaries mystiska åkomma ställs morgondagens intervallpass in. Det känns lite trist. Nu är dock planen för morgondagen att springa en lång distanslöpning över 20 kilometer.

3 kommentarer:

Ingmarie sa...

Coolt! :-)
Sorry för det inställda passet. Var ju liksom inte riktigt planerat eller meningen.. :-( Men det blir fler tillfällen!

Lars sa...

Snart kommer du vara löparbloggarnas motsvarighet till Blondin-Bella :-)

Lennart sa...

Hej Ingmarie!
Visst blir det fler tillfällen :-). Det viktigaste är att du blir hel igen.

Sköt om dig!

MVH

Hej Lars!
Kul att du är igång igen, men Blondin-Bella..... Hur ska jag tolka det :-)? Hellre Gysing, Klingberg eller någon annan :-).

Blondin-Bella känns lite sådär... :-). Vet inte om vi har så mycket gemensamt :-).

MVH